jerzy

Miejsce, gdzie każdy może się przedstawić!

Moderatorzy: Barbara, EwA

Nieprzeczytany postautor: Lucyna Weijers » sobota 02 maja 2009, 20:47

Piekna relacja z nieznanych nam zakatkow.
Pozdrawiam
Lucyna Weijers
Awatar użytkownika
Lucyna Weijers
zaangażowany
 
Posty: 1899
Rejestracja: czwartek 22 gru 2005, 19:44
Lokalizacja: Haarlem,Holandia
Hodowla: Z Ponlandii

Nieprzeczytany postautor: ponokotek » niedziela 03 maja 2009, 20:35

dziękuję :-D
Awatar użytkownika
ponokotek
ekspert
 
Posty: 6425
Rejestracja: poniedziałek 14 lis 2005, 11:45
Hodowla: Mościc

Nieprzeczytany postautor: EwaM » niedziela 03 maja 2009, 23:02

Piękna podróż ! :-D Dziękujemy za obszerną relację! :-D
ICHMOŚCIE POZDRAWIAJĄ
Awatar użytkownika
EwaM
ekspert
 
Posty: 7344
Rejestracja: czwartek 30 lis 2006, 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Hodowla: od Ichmościów FCI

Nieprzeczytany postautor: Iwona Wojciechowska » niedziela 10 maja 2009, 18:54

Dzięki za ciekawą fotorelację :super:
Awatar użytkownika
Iwona Wojciechowska
ekspert
 
Posty: 9172
Rejestracja: środa 21 cze 2006, 14:36
Lokalizacja: Dzierżoniów

Nieprzeczytany postautor: jerzy » poniedziałek 11 maja 2009, 19:54

po podróży należało się wyluzować. Pytanie, gdzie i z kim. Bo jak - to wiadomo.
Należało też znaleźć właściwych kolegów ..........
Pytanie: gdzie to?

Obrazek
Co mamroczesz?

podpowiedź:
Obrazek

;P

Obrazek
tu widać lepiej...
pozdrowienia
jerzy
Awatar użytkownika
jerzy
zaangażowany
 
Posty: 1861
Rejestracja: piątek 07 lis 2008, 14:44

Nieprzeczytany postautor: Elisabeth Grzechnik » poniedziałek 11 maja 2009, 20:09

Nat ciekawe artykuly sa u Krysi ..."Samochodowe- elektryczne gospodarstwo domowe" . :hmmm:
Ten asortyment , tez jest ciekawy ..." farby - lakiery zelazne" :hmmm:
Jerzy robisz remont w domu?
Ostatnio zmieniony poniedziałek 11 maja 2009, 20:12 przez Elisabeth Grzechnik, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
Elisabeth Grzechnik
ekspert
 
Posty: 10972
Rejestracja: wtorek 29 sie 2006, 20:24
Lokalizacja: monchengladbach

Nieprzeczytany postautor: Barbara » poniedziałek 11 maja 2009, 20:10

jerzy pisze:Pytanie: gdzie to?


Wilkowyje :lol: :tancze:
Barbara
Prawa ręka szefa
 
Posty: 10821
Rejestracja: niedziela 27 sty 2008, 21:14

Nieprzeczytany postautor: jerzy » poniedziałek 11 maja 2009, 20:25

Elisabeth Grzechnik pisze:Nat ciekawe artykuly sa u Krysi ..."Samochodowe- elektryczne gospodarstwo domowe" . :hmmm:
Ten asortyment , tez jest ciekawy ..." farby - lakiery zelazne" :hmmm:
Jerzy robisz remont w domu?


Elu,
trenuję przed spotkaniem z EwĄ i ćwiczę osobiście parirkowanie (Lapi jest jeszcze nieletnia)
:D :D :D :D

p.s. leżę po drodze na agility do Białego Stoku, a po drodze masz jeszcze Szczelce.
pozdrowienia
jerzy
Awatar użytkownika
jerzy
zaangażowany
 
Posty: 1861
Rejestracja: piątek 07 lis 2008, 14:44

Nieprzeczytany postautor: Elisabeth Grzechnik » poniedziałek 11 maja 2009, 20:39

jerzy pisze:
p.s. leżę po drodze na agility do Białego Stoku, a po drodze masz jeszcze Szczelce.

Jaka predkosc jest dozwolona?
Moze Szczelce zawitaja do Gdanska?
Awatar użytkownika
Elisabeth Grzechnik
ekspert
 
Posty: 10972
Rejestracja: wtorek 29 sie 2006, 20:24
Lokalizacja: monchengladbach

Nieprzeczytany postautor: jerzy » poniedziałek 11 maja 2009, 20:49

Elisabeth Grzechnik pisze:
jerzy pisze:
p.s. leżę po drodze na agility do Białego Stoku, a po drodze masz jeszcze Szczelce.

Jaka predkosc jest dozwolona?
Moze Szczelce zawitaja do Gdanska?

niech się Szczelce wypowiedzą w sprawie Gdańska a prędkość wyłącznie bezpieczna, żadne 150. :D
pozdrowienia
jerzy
Awatar użytkownika
jerzy
zaangażowany
 
Posty: 1861
Rejestracja: piątek 07 lis 2008, 14:44

Nieprzeczytany postautor: Barbara » poniedziałek 11 maja 2009, 20:50

Elisabeth Grzechnik pisze: Moze Szczelce zawitaja do Gdanska?


Żebyś się Elu nie zdziwiła :P :lol:
I tylko nie Szczelce proszę, bo zaraz z Jerzym oberwiecie :mad: :lol:

Jerzy a trafiłam z wytypowaniem miejsca? :lol:
Barbara
Prawa ręka szefa
 
Posty: 10821
Rejestracja: niedziela 27 sty 2008, 21:14

Nieprzeczytany postautor: jerzy » poniedziałek 11 maja 2009, 21:19

Barbara pisze:Jerzy a trafiłam z wytypowaniem miejsca? :lol:

jasne: to Wilkowyje vel Jeruzal w oryginale

Obrazek
buduje się nawet nowa dzwonnica przy kościele
pozdrowienia
jerzy
Awatar użytkownika
jerzy
zaangażowany
 
Posty: 1861
Rejestracja: piątek 07 lis 2008, 14:44

Nieprzeczytany postautor: Lilianna » wtorek 12 maja 2009, 09:09

To kiedy zobaczymy Lapi w serialu????
Awatar użytkownika
Lilianna
zaangażowany
 
Posty: 1940
Rejestracja: wtorek 15 sie 2006, 08:41
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Hodowla: z Liliowego Zacisza

Nieprzeczytany postautor: jerzy » wtorek 12 maja 2009, 11:25

Lilianna pisze:To kiedy zobaczymy Lapi w serialu????

jak wójt i proboszcz pozwolą? ................ :D
pozdrowienia
jerzy
Awatar użytkownika
jerzy
zaangażowany
 
Posty: 1861
Rejestracja: piątek 07 lis 2008, 14:44

Nieprzeczytany postautor: Alpha » wtorek 12 maja 2009, 19:41

Jerzy :D ja juz jestem za stara.... :? :roll: nie zrozumialam sensu zdjecia ze sklepem i Ciebie przed nim.... :scratch:
Pozdrawiamy
Jola&Olivia

Doswiadczenie - to nie to co nas spotyka, tylko co z tym zrobimy.
Awatar użytkownika
Alpha
ekspert
 
Posty: 17021
Rejestracja: niedziela 16 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Wlochy

Nieprzeczytany postautor: Barbara » wtorek 12 maja 2009, 19:47

Alpha pisze:Jerzy :D ja juz jestem za stara.... :? :roll: nie zrozumialam sensu zdjecia ze sklepem i Ciebie przed nim.... :scratch:


Oj Jolu faktycznie jesteś za stara :lol2: Jak Ty nic nie wiesz o życiu :P :lol:
Barbara
Prawa ręka szefa
 
Posty: 10821
Rejestracja: niedziela 27 sty 2008, 21:14

Nieprzeczytany postautor: EwaM » wtorek 12 maja 2009, 19:50

Barbara pisze:
Alpha pisze:Jerzy :D ja juz jestem za stara.... :? :roll: nie zrozumialam sensu zdjecia ze sklepem i Ciebie przed nim.... :scratch:


Oj Jolu faktycznie jesteś za stara :lol2: Jak Ty nic nie wiesz o życiu :P :lol:


:hahaha: :hahaha: :hahaha:
ICHMOŚCIE POZDRAWIAJĄ
Awatar użytkownika
EwaM
ekspert
 
Posty: 7344
Rejestracja: czwartek 30 lis 2006, 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Hodowla: od Ichmościów FCI

Nieprzeczytany postautor: Alpha » wtorek 12 maja 2009, 20:01

Barbara pisze:
Alpha pisze:Jerzy :D ja juz jestem za stara.... :? :roll: nie zrozumialam sensu zdjecia ze sklepem i Ciebie przed nim.... :scratch:


Oj Jolu faktycznie jesteś za stara :lol2: Jak Ty nic nie wiesz o życiu :P :lol:


:zdziwko: :zalamany: Tego po Tobie nie spodziewalam sie ....
Pozdrawiamy
Jola&Olivia

Doswiadczenie - to nie to co nas spotyka, tylko co z tym zrobimy.
Awatar użytkownika
Alpha
ekspert
 
Posty: 17021
Rejestracja: niedziela 16 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Wlochy

Nieprzeczytany postautor: Barbara » wtorek 12 maja 2009, 20:07

Alpha pisze: :zdziwko: :zalamany: Tego po Tobie nie spodziewalam sie ....


:glaszcze: Przepraszam :rozpacz:

Ale po mnie wszystkiego można się spodziewać :lol:
Barbara
Prawa ręka szefa
 
Posty: 10821
Rejestracja: niedziela 27 sty 2008, 21:14

Nieprzeczytany postautor: EwaM » wtorek 12 maja 2009, 20:07

Alpha pisze:
Barbara pisze:
Alpha pisze:Jerzy :D ja juz jestem za stara.... :? :roll: nie zrozumialam sensu zdjecia ze sklepem i Ciebie przed nim.... :scratch:


Oj Jolu faktycznie jesteś za stara :lol2: Jak Ty nic nie wiesz o życiu :P :lol:


:zdziwko: :zalamany: Tego po Tobie nie spodziewalam sie ....


Jolu nie martw się! :-D Basia dzisiaj każdemu łatkę przypina :lol: Mnie tez się dostało (i nawet nie wiem za co :( )
ICHMOŚCIE POZDRAWIAJĄ
Awatar użytkownika
EwaM
ekspert
 
Posty: 7344
Rejestracja: czwartek 30 lis 2006, 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Hodowla: od Ichmościów FCI

PoprzedniaNastępna

Wróć do Poniarze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron